31_20240902_221731.png
1340032771_news_sparta.jpg

Sparta Kemp se blíží

Uvnitř článku naleznete informace o tradičním soustředění sparťanské mládeže ve Dvoře Králové, včetně odkazu ke stažení přihlášky.

LETNÍ FLORBALOVÝ KEMP 2012 – AC SPARTA PRAHA
Ročníky 1998 - 2004

Termín:        19.8.-26.8.2012 (neděle-neděle)

Místo: Dvůr Králové nad Labem – ZŠ Strž, E. Krásnohorské 2919

Cena: 5.000,- Kč – možnost hradit fakturou z příspěvku od zaměstnavatele

Strava: 5x denně, pitný režim, začínáme večeří a končíme snídaní

Pojištění: v ceně

Odjezd:         v neděli 19.8.2012, sraz v 15,30 hod, odjezd 16,00 hod z Ďáblic u čínské restaurace (ul. 
Střekovská, P-8) 

Příjezd:         26.8.2012,  na místo odjezdu kolem 12,00-12,30 hod

S sebou:        spací pytel (spí se na postelích s prostěradlem a polštářem bez přikrývky),hygienické potřeby,                       sportovní oděv a obuv do haly, hokejku, kartičku pojištěnce, kopii očkovacího průkazu  

Realizační tým: trenéři, zdravotnice, koordinátorka

Kontakt : Veronika Jelínková 739 323 308, e-mail : veronika.jelinkova@sparta-florbal.cz

Člen klubu AC Sparta Praha – Florbal se zavazuje k účasti na florbalovém kempu, který proběhne v období 19.8. - 26.8. 2012 ve Dvoře Králové nad Labem. Hráč (zákonný zástupce) se zavazuje k úhradě celkové ceny ve výši 5000,- Kč klubu AC Sparta Praha – Florbal, který je organizátorem.

Zálohu ve výši 2000 Kč uhraďte do 31.5. 2012  a doplatek ve výši 3000,- Kč uhraďte do 20.7. 2012. 
Úhradu zálohy či doplatku lze provést převodem na klubový účet č.: 184684282/0600. Jjako  variabilní symbol uvádějte vždy rodné číslo hráče, kterého se platba týká. Druhou možností je platba v hotovosti v krámku Salming na Letné v otevírací době.

Vyplněnou přihlášku odevzdejte v krámku Salming na Letné, nebo pošlete poštou a to do 5.7.
Svým podpisem (zákonného zástupce) udělujete souhlas s nakládáním s osobními údaji pro potřebu organizátora, který dále oprávněn tyto údaje poskytnout příslušné pojišťovně k uzavření úrazového pojištění.  Zákonný zástupce může tuto přihlášku anulovat pouze písemnou formou na výše uvedeném e-mailu či doporučenou poštou na adresu klubu (Nad Královskou oborou 51, Praha 7) ze závažných zdravotních či rodinných důvodů a to nejpozději 4 týdny před plánovaným odjezdem a to s nárokem na vrácení celé uhrazené částky. Při pozdějším zrušení přihlášky již bude účtován storno poplatek ve výši uhrazené zálohy.