Stejně jako se rozrůstají mládežnické kategorie Sparty tak i vedení Sparty přijímá do svých řad nové tváře. Jednou z hlavních osob, která bude mít na starost marketing a propagaci florbalové Sparty je Vladimír Hodač. ,,Prostředí florbalové Sparty jsem měl možnost pozorovat přibližně rok, kdy jsem pravidelně fotografoval domácí utkání ,,A" týmu. Slovo dalo slovo a nabídku starat se o marketing a propagaci jsem přijal."
Vladimír Hodač začal na Spartě jako fotograf, který pravidelně fotil mužský ,,A" tým v průběhu domácích utkání. ,,Prostředí florbalové Sparty se mi hned od začátku líbilo, nedá se to zatím srovnávat s fotbalem nebo hokejem, ale má to svou specifickou atmosféru, kterou začínám mít čím dál tím více rád," popisuje začátky na Spartě Hodač.
Jakmile se Dan Wertheim z pozice vedení marketingu přesunul na pozici provozního ředitele klubu, Sparta musela hledat náhradu. ,,Vladimír Hodač nám připadal jako skvělý kandidát na tuto pozici. Když se podíváme, jaké skvělé projekty dělá ve svém profesním životě, neváhal jsem. Člověk, který je kreativní a má špičkové dovednosti s digitální grafikou a tvorbou video obsahu je pro nás nesmírně cenný. V neposlední řadě je pro nás vždy důležité, abychom si sedli lidsky, což je vždy důležité pro spolupráci a vytváření kvalitních výsledků." říká Daniel Wertheim, který bude s Vladimírem vést marketingovou komunikaci a propagaci florbalové Sparty.
Příchod do florbalového prostředí není nikdy jednoduchý. ,,Začátky pro mě byly velmi složité. Prostředí ,,A" týmu je jen špička ledovce, jakmile jsem se začal dozvídat o všech aktivitách florbalové Sparty, nevěděl jsem co dříve," směje se Hodač a pokračuje dále. ,,Člověk, který v takovém klubu nikdy nepracoval, nemůže vědět, kolik práce klub odvede. Nyní se však v pozici cítím dobře a věřím, že budu pro Spartu platný a bude za mnou vidět kus práce." upřesňuje Hodač.
Na co se chce Vladimír v klubu zaměřit? ,,Líbí se mi koncepce propojení mládeže a ,,A" týmu. Myslím, že aby klub fungoval, je důležité, aby každý člen viděl všude kolem sebe, to znamená, aby se lidé v klubu mezi sebou znali, měli dobré vazby jeden na druhého a aby se v klubu každý cítil dobře. To znamená, že budeme pracovat na dalším propojení jednotlivých akademií a vytváření kvalitní fanouškovské základny našemu ,,A" týmu," uzavírá rozhovor Vladimír Hodač.